Om oss
Vi har ett tydligt mål, att förenkla vardagen för Sveriges hotell- och
restaurangbransch. Vi har även påbörjat en resa mot kunder inom
detaljhandel. Vår webbaserade plattform innehåller allt från
schemaläggning och tidrapportering till bokföring och kompletta
lönefunktioner.
Vi tror på personlig kontakt, tydlig kommunikation och en riktigt bra
användarupplevelse. Mest av allt tror vi på våra medarbetare, det är dem
som gör skillnad, varje dag.
Om rollen
Som supportmedarbetare är du företagets röst utåt och en trygg partner
för våra användare. Du:
- Ger vägledning och problemlösning via telefon och mejl.
- Håller utbildningar och introducerar nya kunder i systemet.
- Bidrar med feedback till vår produktutveckling.
- Är med och formar framtidens support tillsammans med teamet.
Utbildningar med kunderna hålls via Google Meet och förekommer både
på svenska och engelska. Det här är ett jobb för dig som vill utvecklas i
en techdriven miljö med mycket kundkontakt men också för dig som gillar
att ha kul på jobbet. Här erbjuds daglig skratt-garanti.
Vi söker dig som
- Har ett naturligt driv och tar ansvar hela vägen.
- Kommunicerar tydligt, varmt och pedagogiskt, både muntligt och skriftligt.
- Är nyfiken, lösningsorienterad och älskar att lära dig nya saker.
- Har erfarenhet av lönehantering och/eller bokföring. Det är meriterande, men inte ett krav.
- Är en lagspelare som gillar att samarbeta och bidra till en godstämning.
Praktisk information
- Plats: Linköping
- Omfattning: Heltid
- Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning
- Lön: Fast månadslön
- Start: Enligt överenskommelse
- Övrigt: Vi intervjuar löpande.
Ansökan
Skicka ditt CV och personliga brev till jobba@personalkollen.se. Vi ser fram emot
att höra varför just du vill bli en del av vårt team och vad du kan bidra
med!